Дзвоніть (06267) 4-27-71

Історія України. Всесвітня історія. Громадська освіта.


Для консультацій з викладачем, а також  надання відповідей та напрацювань: Pushkinahistory@gmail.com

Викладач: Пушкіна Марина Ільдарівна

Підручники

1/2-19, 3/4-19  Власов В.С. Історія України підручник для 10 класу  2018

3/4-19 Полянський П. Всесвітня історія 10 клас 2018

7/8-18 Даниленко В. М. Історія України  для 11 класу 2019 

7/8-18 Полянський П. Всесвітня історія 11 клас 2019

Бакка Т.В.  Громадянська освіта 10 кл. 2018

Завдання на 09.06-12.06

Історія України

Група 3/4

Урок № 41 Конституція УРСР 1937 р. Практичне заняття№4 Пропагандистський ідеал радянської людини та її повсякденне життя.
Опрацювати § 24 стор163 – 167
Виконати завдання:
1 На основі фрагментів джерел стор. 163-164 наведіть факти, що свідчать про прагнення влади нав’язати суспільству бажані для неї погляди, спонукати до певної поведінки.
2.На основі наведеного уривку з джерела стор. 165-166 визначте причини репресій проти української інтелігенції. Чому у ГУЛАГу опинилися представники різних галузей знань і різних культурних царин?

Група 3/4

Урок № 42 Узагальнення
Виконати тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/vstanovlennya-komunistichnogo-totalitarnogo-rezhimu-v-ukra-ni-534174.html

Надіслати скрін результату виконаної роботи на Вайбер, Телеграм за номером 0661773938, або на електрону пошту pushkinahistory@gmail.com
Термін виконання до 12.06.20

З 01.06.2020 по 05.06.2020

Історія України

Група 3/4

Урок № 38

Хлібозаготівельні кризи. Форсована індустріалізація. Створення військово- промислового комплексу.
Опрацювати § 20 стор136 – 141 зробити та вивчити конспект.

Урок №39

Розкуркулення і насильницька колективізація. Опір селянства. Примусові хлібозаготівлі. Голодомор 1932–1933 рр. – геноцид Українського народу.
Опрацювати § 21 стор. 143 – 148 зробити та вивчити конспект.
Опрацювати відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=kfWX52mUdG0
Урок № 40

Масові репресії та їх ідеологічне виправдання. Політичні процеси 1920-х – початку 1930-х рр. Великий терор. Биківня та інші місця масових поховань жертв репресій.
Опрацювати § 23 стор 155 – 161 зробити та вивчити конспект.
Опрацювати відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=YlTrSNC5DZU

Надіслати фото виконаної роботи на Вайбер, Телеграм за номером 0661773938, або на електрону пошту pushkinahistory@gmail.com
Термін виконання до 05.06.2020

 

Завдання на 25.05.2020 по 29.05.2020

Історія України

Група 3/4-19

Урок № 36

Утворення Кримської АСРР у складі РФСРР. Національна політика радянської влади в УСРР.
Зробити реферат на тему: «Утворення Кримської АСРР у складі РФСРР»

Урок № 37

Релігійне життя в УСРР. Українська автокефальна православна церква (УАПЦ).
Опрацювати §19 підручника стор. 134 зробити конспект.
Опрацювати відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=es6k4ZZchQA записати конспект.

Надіслати фото виконаної роботи на Вайбер, Телеграм за номером 0661773938, або на електрону пошту pushkinahistory@gmail.com

Термін виконання до 29.05.2020

 

Завдання 18.05.2020 по 22.05.2020

Історія України

Група 3/4-19

Урок № 35 Політика коренізації в УСРР: ставлення влади та населення. Згортання та наслідки українізації.

Опрацювати§19 підручника  стор.132-134 зробити на вивчити конспект.

Опрацювати відео за посиланням: Оhttps://www.youtube.com/watch?v=LjtDSc3tdp8

 

Всесвітня історія

Група 3/4-19

Урок № 39 Узагальнюючий контроль.

 Виконати роботу з тестування за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/pidsumkoviy-test-za-temoyu-druga-svitova-viyna-1939—1945-rr-472100.html

Надіслати скрін-фото з результатом виконаної  роботи на Вайбер, Телеграм за номером 0661773938, або на електрону пошту  pushkinahistory@gmail.com

Термін виконання до 22.05.20

 

Завдання 12.05.2020 по 15.05.2020

Всесвітня історія

Група 3/4-19

Урок № 38

Тема: Основні ідеї й течії модернізму. Масова культура в міжвоєнний період. Суспільно значимі здобутки науки та мистецтва.

 Опрацювати§26 підручника  стор.250-255, зробити та вивчити конспект, відповісти на запитання стор.255.

Опрацювати відео за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=mGaSM9v-G0Q

Узагальнити знання з теми, повторити матеріал.

Надіслати фото виконаноїроботи на Вайбер, Телеграм за номером 0661773938, або на електронну пошту  pushkinahistory@gmail.com

Термін виконання до 17.05.20

 

Завдання 04.05.2020 по 08.05.2020

Історія України

Група 3/4-19

Урок № 34

Антибільшовицький повстанський рух. (Холодноярська республіка та інші). Масовий голод 1921–1923 рр. Впровадження непу в УСРР.

Опрацювативідео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=qup6n3pA3VA, зробити конспект

 

Надіслати фото виконаної роботи на Вайбер, Телеграм за номером 0661773938, або на електрону пошту  pushkinahistory@gmail.com

Термін виконання до 08.05.20

  

Всесвітня історія

Група 3/4-19

Урок № 37

Найважливіші досягнення науки і техніки, їх вплив на повсякденне життя людей.

Опрацювати§25підручника стор.244-249, зробити та вивчити конспект, відповісти на запитання на стор.249.

Знайти та записати цікаві факти про досягнення науки у 20–30-х роках ХХ ст. та видатних вчених цього періоду.

Надіслати фото виконаної роботи на Вайбер, Телеграм за номером 0661773938, або на електрону пошту  pushkinahistory@gmail.com

Термін виконання до 08.05.20

 

Завдання 04.05.20 по 08.05.20

Історія України

Група 3/4-19

Урок № 34

Антибільшовицький повстанський рух. (Холодноярська республіка та інші). Масовий голод 1921–1923 рр. Впровадження непу в УСРР.

Опрацювативідео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=qup6n3pA3VA, зробити конспект

 

Надіслати фото виконаної роботи на Вайбер, Телеграм за номером 0661773938, або на електрону пошту  pushkinahistory@gmail.com

Термін виконання до 08.05.20

 

 

Всесвітня історія

Група 3/4-19

Урок № 37

Найважливіші досягнення науки і техніки, їх вплив на повсякденне життя людей.

Опрацювати§25підручника стор.244-249, зробити та вивчити конспект, відповісти на запитання на стор.249.

Знайти та записати цікаві факти про досягнення науки у 20–30-х роках ХХ ст. та видатних вчених цього періоду.

Надіслати фото виконаної роботи на Вайбер, Телеграм за номером 0661773938, або на електрону пошту  pushkinahistory@gmail.com

Термін виконання до 08.05.20

 

 

 

Завдання 27.04.2020 по 30.04.2020

Історія України

Група 3/4-19

Урок № 33

Формальний та реальний статус УСРР у “договірній федерації” радянських республік. Християн Раковський. Утворення СРСР.

Опрацювати§ 18 стор.121-128 зробити та вивчити конспект, скласти історичний портрет Християна Раковського.

Надіслати фото виконаної роботи на Вайбер, Телеграм за номером 0661773938, або на електрону пошту  pushkinahistory@gmail.com

Термін виконання до 02.05.20

Всесвітня історія

Група 3/4-19

Урок № 36

Практичне заняття№5.Примусова праця у Третьому Райху. Трагедія ув’язнених у німецьких концтаборах та їх доля.

Опрацюватипідручник  стор.239-242виконати практичну роботу, на подвійному аркуші.

Надіслати фото виконаної роботи на Вайбер, Телеграм за номером 0661773938, або на електрону пошту  pushkinahistory@gmail.com

Термін виконання до 02.05.20

 

Завдання з  21.04.20 по 24.04.20.

Історія України

 

1/2-19

Урок №35

Практичне заняття№3.Місця пам’яті Української революції в моєму населеному пункті.

Виконати  на подвійному аркуші твір есе за темою:«Місця пам’яті Української революції  Дружківки»(хто проживає в інших населених пунктах описати свої місця пам’яті Української революції )

Надіслати фото виконаної роботи на Вайбер, Телеграм за номером 0661773938, або на електрону пошту  pushkinahistory@gmail.com

Термін виконання до 27.04.20

 

Урок № 36

Узагальнення за темою: «Розгортання української революції.

Боротьба за відновлення державності»  

Виконати роботу з тестування за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/ukra-na-v-borotbi-za-zberezhennya-derzhavno-nezalezhnosti-1918-1920-rr-zahidnoukra-nska-narodna-respublika-zunr-politika-radyanskogo-uryadu-v-ukra-ni-v-1919-r-denikinskiy-rezhim-v-ukra-ni-radyansko-polska-viyna-ta-ukra-na-210278.html

Прислати скрін сторінки з прізвищем та ім’ям, та скрін екрану з результатом тесту. (Вайбер, Телеграм за номером 0661773938, або на електрону пошту  pushkinahistory@gmail.com )

Термін виконання до 27.04.20

 

Всесвітня історія

 

3/4-19

Урок №34

Тема: Людина під час війни. Голокост. Праведники народів світу. Капітуляція Німеччини та її союзників. Нюрнберзький і Токійський процеси над воєнними злочинцями

Опрацювати§ 24 стор.231-238 зробити та вивчити конспект, проаналізуйте діаграмина стор.237. про що свідчать наведені в них дані? Які висновки Ви можете зробити, аналізуючи ці дані? Записати висновки у робочі зошити.

Надіслати фото виконаної роботи на Вайбер, Телеграм за номером 0661773938, або на електрону пошту  pushkinahistory@gmail.com

Термін виконання до 27.04.20

 

Урок № 35

Тема: Політичні, економічні та соціальні наслідки Другої світової війни.

Опрацювати§ 24 стор.238-239 зробити та вивчити конспект, зробити реферат на тему за вибором: «Політичні наслідки Другої світової війни», «Економічні наслідки Другої світової війни», «Соціальні наслідки Другої світової війни».

Надіслати фото виконаної роботи на Вайбер, Телеграм за номером 0661773938, або на електрону пошту  pushkinahistory@gmail.com

Термін виконання до 27.04.20

 

Громадянська освіта

 

7/8-18

Урок № 55

Соціальні мережі.

Опрацювати матеріал та зробити конспект: Соціа́льнамере́жа— соціальна структура, утворена індивідами або організаціями. Вона відображає розмаїті зв’язки між ними через різноманітні соціальні взаємовідносини, починаючи з випадкових знайомств і закінчуючи тісними родинними зв’язками. Вперше термін було запропоновано в 1954 році Дж. А. Барнесом (в роботі ClassandCommitteesin a NorwegianIslandParish, «HumanRelations»). Максимальний розмір соціальних мереж становить близько 150 осіб, а середній — 123 (Хілл та Данбар, 2002).

Аналіз соціальних мереж (має стосунок із теорією мереж) перетворився на основний метод досліджень в сучасній соціології, антропології, географії, соціальній психології, інформатиці та дослідженні організацій, а також поширену тему для досліджень та дискусій. Дослідження в декількох академічних сферах показали, що соціальні мережі діють на багатьох рівнях, починаючи від родин і закінчуючи цілими націями, та відіграють важливу роль в тому, як розв’язуються проблеми, працюють організації та досягають успіху на шляху до власних цілей індивіди.

Соціальними мережами називають також інтернет-програми, які допомагають друзям, бізнес-партнерам або іншим особам спілкуватись та встановлювати зв’язки між собою, використовуючи набір інструментів. Ці програми, відомі як «Онлайнові соціальні мережі», стають дедалі популярнішими.

Першим інтернет-сайтом, який пропонував можливості роботи із соціальними мережами, був classmates.com, який з’явився в 1995 році. У слід за ним, в 1997 році з’явився SixDegrees.com. Починаючи з 2001 року, почали з’являтися сайти, в яких використовувалась технологія під назвою Коло друзів. Ця форма соціальних мереж, яка широко використовується у віртуальних спільнотах, набула широкої популярності в 2002 році та розквітнула з появою сайту Friendster. Наразі існує більш ніж 200 сайтів з можливостями організації соціальних мереж. Популярність цих сайтів постійно зростала, і в 2005 році було більше переглядів сторінок сайту MySpace, аніж сайту Google. У 2004 році була створена найбільша на сьогоднішній день соціальна мережа у світі — Facebook. Google також пропонує веб-сайт із можливостями роботи із соціальними мережами orkut, який було запущено в 2004 році. Соціальні мережі почали розглядатись як складова інтернет-стратегії приблизно в той самий час: в березні 2005, Yahoo запустила Yahoo! 360°, а в липні 2005 NewsCorportaion запустила MySpace.

У цих спільнотах група перших користувачів спочатку надсилає запрошення членам власних соціальних мереж приєднатись до спільноти сайту. Нові члени повторюють цей процес, збільшуючи загальну кількість учасників та зв’язків у мережі. Сайти також пропонують такі можливості, як автоматичне оновлення адресних книг, перегляд особистої інформації один одного, утворення нових зв’язків за допомогою «служб знайомств» та інших форм соціальних зв’язків у мережі. Соціальні мережі також можуть організовуватись навколо ділових стосунків, як, наприклад, у випадку LinkedIn чи XING.

Змішування мереж — підхід до соціальних мереж, який комбінує особисті зустрічі та елементи комунікації в мережі. MySpace, наприклад, будується на основі незалежних музичних та святкових сцен, а Facebook віддзеркалює університетські спільноти. Нові соціальні мережі в Інтернеті все більше зосереджуються на певних галузях, наприклад, на мистецтві, тенісі, футболі, автомобілях та навіть пластичній хірургії.

Більшість соціальних мереж в Інтернеті є публічними, дозволяючи будь-кому приєднатись. Деякі організації, такі як великі корпорації, також мають доступ до приватних служб соціальних мереж, наприклад EnterpriseRelationshipManagement. Вони встановлюють ці програми на власних серверах та надають можливість робітникам оприлюднювати свої мережі контактів та відносин із зовнішніми особами та компаніями.

Найвідоміші соціальні мережі світу: Facebook, Foursquare, Google+, imo.im, Instagram, Linkedln.

Інші приклади соціальних мереж: в Інтернеті — мережа для обміну фотографій Flickr, персональний онлайн-щоденник LiveJournal.

Українські соціальні мережі: Folk — мережа для неформального спілкування, Connect.ua та Vkontakte.ru — молодіжні соціальні мережі, Profeo — ділова соціальна мережа для професіоналів, Українські науковці у світі — соціальна мережа для науковців, Simpotki.net — соціальна мережа для красивих людей, kozakam.com — соціальна мережа України, antiweb.com.ua — перша українська соціальна антимережа, Ukrainci.org — неполітична блого-соціальна мережа «Ми — Українці!»

Назвіть найпопулярніші соціальні мережі, назвіть мережі якими Ви користуєтесь.

Зробити реферат за темою:  «Соціальні мережі: різні аспекти впливу на людину»

Надіслати фото виконаної роботи на Вайбер, Телеграм за номером 0661773938, або на електрону пошту  pushkinahistory@gmail.com

Термін виконання до 22.04.20

 

Урок №56

Права людини в Інтернеті. Безпека та етика поведінки у мережі.

Опрацювати матеріалта зробити конспект:Таблиця «Позитивні та негативні риси Інтернету»

 Позитивні риси Негативні риси
 Спілкування без меж у реальному масштабі часу  Підміна реального спілкування віртуальним
Оперативний пошук інформації  Погіршення креативної здатності
Передача файлової інформації без користування зовнішніх носіїв Шкода здоров΄ю
 Інтернет – торгівля і банківські операції Розповсюдження комп’ютерних вірусів
Можливість дистанційної освіти  Розповсюдження нелегальної інформації
Додаткові робочі місця  Можливість невірогідної інформації
Системи оперативного опитування соціологічного та іншого Порушення авторських прав
Розподілені розрахунки Електронний спазм
 Розваги Вторгнення в особисте життя

Права людини в інтернеті

Право на доступ до контенту рідною мовою;

Доступ до культурних здобутків в Інтернеті;

Право на доступ до інформаційних ресурсів та комунікацій., що використовуються в освітньому процесі

Доступ до інтерактивної освіти;

Право навчання безпечного Інтернет користування;

Право на приватне життя та захист персональних даних;

Право на вільне вираження своїх поглядів;

Право на захист від фізичного і психологічного насилля;

Право на ефективний захист в разі обмеження прав і свобод;

Право на мирний протест  в Інтернеті;

Право на справедливий розгляд справи протягом розумного строку незалежним судом;

Нормативні документи,що регулюють права інтернет –користувачів

Європейська Конвенція з прав людини та основоположних прав і свобод;(1950р)

Рекомендації Ради Європи щодо ролі і відповідальності  інтернет-ресурсів;(2018р)

Закон України «Про основні засади забезпечення кібербезпеки» (2017р)

Закон «Про телекомунікації»

Закон України «Про освіту»(2017р)

Закон України «Про внесення змін в деякі законодавчі акти України щодо протидії буллінгу»(2018р) та інші.

Відповісти на питання анкетування   «Безпечний інтернет»(у робочих зошитах )

  1. Інтернет-це..

А)Стійка інтернет –мережа, яка базується на комплексі Інтернет-протоколів;

Б)мережа в якій можна відвідувати сайти для знайомства і розваг;

2.Пам΄ятай ,що спілкування в мережі з іншими користувачами

А)нічим не відрізняється від спілкування в реальному житті будь чемним і вічливим;

Б) дає можливість сказати все ,що хочеться;

В)має бути на власний розсуд;

  1. Зберігай свої особисті дані(адреса,номертелефону,відомості про батьків)

А)в соціальних мережах;

Б)у відкритому доступі;

В) в таємниці,бо в інтернеті є безліч шахраїв;

  1. Якщо виникли проблеми в Інтернеті

А)зберігай таємниці;

Б)поділись з батьками,вони тобі допоможуть розв΄язти проблеми ;

В)поділись з друзями і  виріши свої проблеми;

  1. Якщо потрапив в інтернет –магазин і маєш нагоду здійснити свою мрію

А)нічого не купуй в інтернеті без дозволу  батьків, адже ти неповнолітній,тому не можеш розпоряджатися грошима;

Б)якщо велика скидка,то купи

В)купуй терміново,поки продається продукція про яку ти мріяв;

6.Якщо тебе ображають в соціальних мережах

А)на образу відповідай образою;

Б)порадься з другом;

В) повідомлення про це батькам. Вони допоможуть заблокувати цього користувача;

7.Якщо отримав сумнівний електронний лист

А) прочитай його можливо,там щось цікаве;

Б)не відкривай його,адже він може нести небезпеку,порадься з батьками;

В)відкрий з другом;

8 Якщо зайшов на невідомий  і неперевірений сайт

А)не довіряй інформації з таких сайтів більшість з них є носіями вірусів;

Б) скачай з нього те що подобається;

В)пошукай  цікавенького;

9 Якщо став призером інтернет- розіграшу, то

А)швидко розкажи друзям,можливоївдастся стати переможцями;

Б)вітаю ти переможець

В)не довіряй,ти можеш лише програти і витратити гроші

  1. В інтернеті час летить швидко. Саме тому

А)користуйся інтернетом і радій;

Б)обмежуй час проведений в мережі;

В) слідкуй за часом,щоб не засмучуватись

Термін виконання до22.04.20

 

Урок №57

Кіберзлочинність.

Зробити реферат за темою: «Кіберзлочинність в Україні».

Надіслати фото виконаної роботи на Вайбер, Телеграм за номером 0661773938, або на електрону пошту  pushkinahistory@gmail.com

Термін виконання до 23.04.20

 

Урок №58

Особливості захисту прав дітей та молоді в Інтернеті.

Переглянути корисне відео «безпечний інтернет» за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=zPIXOPDGRAY

https://www.youtube.com/watch?v=qo4IEWBT5b8

https://www.youtube.com/watch?v=dJn2g2zxOik

Термін виконання до 23.04.20

 

Урок №59

Практичне заняття №5 Аналіз медіатексту.

Опрацювати матеріал презентації:

https://naurok.com.ua/praktichne-zanyattya-analiz-mediatekstu-91301.html

Надіслати фото виконаної роботи на Вайбер, Телеграм за номером 0661773938, або на електрону пошту  pushkinahistory@gmail.com

Термін виконання до 27.04.20

 

Урок №60

Узагальнення за темою:  Світ інформації та мас-медіа

Контроль знань за темою: «Світ інформаціїта мас-медіа».  

І варіант

І.Оберіть одну правильнувідповідь.

  1. Медіатекст – це ……:

а) аудіозапис; б) зображення;  в) науковий текст;  в) вірні варіанти «а», «б», «в».

  1. Різновид медіа, що є найменш здатним до масового поширення:

а) газета;  б) кіно;  в) радіо;  г) книга.

  1. Рекламування як товарів та послуг, так і політичних сил та ідеологій – це________ функція

мас-медіа в суспільстві:

а) інформаційна;  б) маркетингова;  в) управлінська;  г) комунікативна.

  1. Яка з функцій реклами передбачає досягнення суспільно корисних завдань:

а) ідеологічна;  б) політична;  в) економічна;  г) соціальна.

  1. Мас-медіа, сприяючи формуванню громадянської позиції індивідів, виконують ________ функцію: а) контрольну; б) громадянську; в) пізнавальну; г) соціалізаторську.
  2. Не повчати людей, а допомагати їм сформувати свою думку є головним завданням:

а) реклами;  б) новин;  в) коментаря;  г) інтерв’ю.

  1. Те, чого не існує насправді, називають _____: а) міф; б) джинса;  в) фейк;  г) легенда.
  2. В Північній Кореї громадянам заборонили користуватися Інтернетом у:

а) 1991 р.;  б) 1999 р.;  в) 2001 р.;  г) 2011 р.

 

ІІ. Впишіть поняття, терміни визначення яких записані нижче.

________________ – поширення інформації про когось або щось із метою створення популярності .

________________________ – це особиста думка щодо чогось.

 

ІІІ. Дайте визначення поняттям:

Медіа – це ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Кібер- – це ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ІV. Дайте стислу відповідь на запитання.

Чому Інтернет є важливою складовою функціонування сучасного соціуму ?

Контроль знань за темою: «Світ інформаціїта мас-медіа».  

ІІ варіант

І.Оберіть одну правильнувідповідь.

  1. До видів медіатексту належить:

а) тексти;  б) звукові;  в) вірні варіанти «а», «б», «г».;  г) візуальні.

  1. До функцій мас-медіа в суспільстві належить:

а) військова;  б) освітня;  в) громадська;  г) бізнесова.

  1. Неприбутковий вид реклами – це ___: а) приватна; б) державна; в) соціальна;  г) медична.
  2. Яка з функцій реклами передбачає апелювання до бажань і мрій покупця:

а) ідеологічна;  б) психологічна;  в) економічна;  г) соціальна.

  1. Право вільно висловлювати свої думки як усно, так і письмово – це _____________:

а) свобода думки;  б) свобода віросповідання;  в) свобода слова;  г) свобода совісті.

6.«Кодекс професійної етики журналістів» підписано українськими мас-медіа в Києві у:

а) 1991 р.;  б) 1994 р.;  в) 1996 р.;  г) 1998 р.

  1. Ознакою якісного медіатексту є:

а) достовірність інформації;  б) повнота інформації;  в) баланс думок;  в) вірні варіанти «а», «б», «в».

  1. Злочини, що здійснюються у сфері інформаційних технологій, називають ________:

а) тролінгом; б) булінгом;  в) кіберзлочинами;  г) фішингом.

 ІІ. Впишіть поняття, терміни визначення яких записані нижче.

_____________________ – це твердження, яке можна довести.

______________________– відомості, що прийняті та усвідомлені споживачем і визнані ним як значущі.

ІІІ. Дайте визначення поняттям:

Маніпулювання – _______________________________________________________________________________________________________

Інтернет – це _________________________________________________________________________________________________________________

ІV. Дайте стислу відповідь на запитання.

Чому мас-медіа можуть використовувати свій вплив на соціум за для власної користі?

Надіслати фото виконаної роботи на Вайбер, Телеграм за номером 0661773938, або на електрону пошту  pushkinahistory@gmail.com

Термін виконання до 27.04.20

Завдання з  13.04.2020 по 17.04.2020

 

Історія України

 

Група 1/2-19

Урок №34

Нові тенденції розвитку культури 1914–1921 рр. Повсякденне життя.

Опрацювати § 17 стор.114-120 зробити та вивчити конспект, виконати завдання стор.120.

Надіслати фото виконаної роботи на Вайбер, Телеграм за номером 0661773938, або на електрону пошту  pushkinahistory@gmail.com

Термін виконання до 17.04.20

 

Група 3/4-19

Урок № 31

Нові тенденції розвитку культури 1914–1921 рр. Повсякденне життя.

Практичне заняття№3.Місця пам’яті Української революції в моєму населеному пункті.

Опрацювати § 17 стор.114-120 зробити та вивчити конспект, виконати завдання стор.120.

Виконати  на подвійному аркуші твір есе за темою:«Місця пам’яті Української революції  Дружківки» (хто проживає в інших населених пунктах описати свої місця пам’яті Української революції )

Надіслати фото виконаної роботи на Вайбер, Телеграм за номером 0661773938, або на електрону пошту  pushkinahistory@gmail.com

Термін виконання до 17.04.20

 

Урок № 32

Узагальнення за темою «Розгортання української революції.

Боротьба за відновлення державності»

Виконати роботу з тестування за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/ukra-na-v-borotbi-za-zberezhennya-derzhavno-nezalezhnosti-1918-1920-rr-zahidnoukra-nska-narodna-respublika-zunr-politika-radyanskogo-uryadu-v-ukra-ni-v-1919-r-denikinskiy-rezhim-v-ukra-ni-radyansko-polska-viyna-ta-ukra-na-210278.html

Прислати скрін сторінки з прізвищем та ім’ям, та скрін екрану з результатом тесту.(Вайбер, Телеграм за номером 0661773938, або на електрону пошту  pushkinahistory@gmail.com )

Термін виконання до 21.04.20

 

Група 7/8-18

 

 Урок № 33

Практичне заняття № 4 Конституції УРСР: “сталінська” і “розвинутого соціалізму” (порівняння Основних законів 1937 і 1978 рр.).

Мета: на основі порівняльного аналізу визначити спільне й відмінне в Конституціях УРСР 1937 та 1978 рр.

Пригадайте та запишіть:

  1. Що таке Конституція? 2. У якій історичній ситуації було прийнято Конституцію 1937 р.? 3. Назвіть особливості суспільно-політичної ситуації в республіці в період прийняття Конституції 1978 р.

Завдання до практичного заняття

  1. За додатковими джерелами інформації ознайомитися зі змістом Конституцій УРСР 1937 та 1978 рр. Визначити спільне й відмінне в їхніх основних положеннях.
  2. Підготувати есе за однією з наведених тем: 1) Конституція УРСР 1937 р. та реалії життя республіки за сталінських часів. 2) Конституція УРСР 1978 р. та реалії життя республіки періоду «застою».

Виконати  на подвійному аркуші, надіслати фото виконаної роботи на Вайбер, Телеграм за номером 0661773938, або на електрону пошту  pushkinahistory@gmail.com

Термін виконання 17.04.20

 

Урок № 34

Узагальнення. «Україна в період загострення кризи радянської системи»

Виконати роботу з тестування за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/testoviy-kontrol-z-temi-ukra-na-v-period-zagostrennya-krizi-radyansko-sistemi-seredina-60-h-pochatok-80-h-rr-92377.html

Прислати скрін сторінки з прізвищем та ім’ям, та скрін екрану з результатом тесту.(Вайбер, Телеграм за номером 0661773938, або на електрону пошту  pushkinahistory@gmail.com )

Термін виконання до 21.04.20

 

Всесвітня історія

 

Група 3/4-19

 Урок № 33

Дипломатія часів війни. Утворення антигітлерівської коаліції, її значення. Особливості окупаційного режиму і руху Опору.

Опрацювати § 21 стор.209-217 зробити та вивчити конспект, виконати завдання стор.218.

Надіслати фото виконаної роботи на Вайбер, Телеграм за номером 0661773938, або на електрону пошту  pushkinahistory@gmail.com

Термін виконання до 17.04.20

 

Громадянська освіта

 

Група 7/8-19

 

Урок № 49

Що таке цензура. Замовні матеріали («джинса») та  їхні ознаки.Суспільні медіа і їхня місія.

Опрацювати §32 стор.142-144 зробити та вивчити конспект.

Надіслати фото виконаної роботи на Вайбер, Телеграм за номером 0661773938, або на електрону пошту  pushkinahistory@gmail.com

Термін виконання до 14.04.20

 

Урок №50

Маніпуляції в медіапросторі. Як розпізнати фейкову інформацію, пропаганду

Опрацювати § 33 стор.146-149 зробити та вивчити конспект.

Надіслати фото виконаної роботи на Вайбер, Телеграм за номером 0661773938, або на електрону пошту  pushkinahistory@gmail.com

Термін виконання до 15.04.20

 

 Урок №51

Роль медіа у провокуванні конфліктів та поширенні стереотипів. Що таке «мова ворожнечі», і як її розпізнати.  

Опрацювати § 34 стор.149-153 зробити та вивчити конспект (обов’язково записати таблицю стор.150).

Надіслати фото виконаної роботи на Вайбер, Телеграм за номером 0661773938, або на електрону пошту  pushkinahistory@gmail.com

Термін виконання до 16.04.20

 

Урок №52

Достовірність інформації в мас-медіа. Джерела інформації. Факт та судження.

Опрацювати § 35 стор.154-158 зробити та вивчити конспект.

Надіслати фото виконаної роботи на Вайбер, Телеграм за номером 0661773938, або на електрону пошту  pushkinahistory@gmail.com

Термін виконання до 16.04.20

 

Урок №53

Авторство медіа тексту Стандарти подання інформації. Критичний аналіз медіатекстів.

Опрацювати § 35 стор.158-159 зробити та вивчити конспект (обов’язково записати таблицю стор.158).

Надіслати фото виконаної роботи на Вайбер, Телеграм за номером 0661773938, або на електрону пошту  pushkinahistory@gmail.com

Термін виконання до 17.04.20

 

Урок №54

Приватність  та конфіденційність у віртуальному світі.

Цифрова ідентичність.

Опрацювати § 36 стор.160-165 зробити та вивчити конспект, виконати завдання стор.166.

Надіслати фото виконаної роботи на Вайбер, Телеграм за номером 0661773938, або на електрону пошту  pushkinahistory@gmail.com

Термін виконання до 17.04.20

 

 

З 06.04.2020 по 10.04.2020

 

Історія України

Група 1/2-19

Урок №32

Поразка Збройних сил Півдня Росії. Червоний терор у Криму.

Переглянути відео та скласти конспект: https://www.youtube.com/watch?v=gQkEpnOk39o

Урок №33

Повстанський рух 1920–1921 рр. Другий Зимовий похід. Поразка та наслідки українського визвольного руху.

Опрацювати презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-ukra-na-v-1920-roci-115443.html

Зробити конспект записати у зошити основні дати та події, вивчити їх.

 

Група 3/4-19

Урок №29

Варшавська угода. Війна союзницьких українсько-польських військ проти більшовиків у 1920 р. Розгром більшовиків під Варшавою–Замостям.

Опрацювати § 15 стор. 105-107

1)зробити конспект.

2)Сформулюйте висновок про значення Варшавської угоди.

Урок №30

Поразка Збройних сил Півдня Росії. Червоний терор у Криму. Повстанський рух 1920–1921 рр. Другий Зимовий похід. Поразка та наслідки українського визвольного руху.

Переглянути відео та скласти конспект:  https://www.youtube.com/watch?v=gQkEpnOk39o

Опрацювати презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-ukra-na-v-1920-roci-115443.html

Зробити конспект записати у зошити основні дати та події, вивчити їх.

Група 7/8-18

Урок №29

Кримськотатарський національний рух. Мустафа Джемілєв.

Опрацювати §19 стор. 101-105, зробити та вивчити конспект.

Переглянути відео та скласти конспект:  https://www.youtube.com/watch?v=MOGU1TG3DIM

Урок №30

Розвиток освіти та науки. Формування опозиційних течій у культурі. Українське мистецтво.

Опрацювати §21 стор. 110-114, зробити та вивчити конспект.

Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=dtbk4f5ph3Q

Відповісти що нового дізналися з історії українського кіномистецтва?

Урок №31

Досягнення українських спортсменів.

Зробити реферат по темі: «Досягнення українських спортсменів 60-80-х рр.. ХХ ст.»

Урок №32

Молодіжний неформальний рух в Україні.

Опрацювати §21 стор. 114 – 115, зробити та вивчити конспект.

 

Всесвітня історія

Група 3/4-19

Урок № 32

Причини, характер, періодизація Другої світової війни. Характеристика основних періодів війни. Основні театри воєнних дій.

Опрацювати §20 стор. 200-209, зробити та вивчити конспект.

Відповісти на запитання на стор. 209

Переглянути відео та скласти конспект:  https://www.youtube.com/watch?v=XCYvV6gzPLg

 

Громадянська освіта

Група 7/8-18

Урок №41

Моделі учнівського самоврядування. Школа і місцева громада.

Поясніть вислів(письмово у робочих зошитах) «Школа є сходинкою для підготовки громадянина до життя та діяльності в демократичному суспільстві»?

Урок №42

Практичне заняття №4 Вибори до органів місцевого самоврядування.

Виконати завдання

  1. Розкрити поняття «місцеве самоврядування».
  2. Описати структуру органів місцевого самоврядування України, охарактеризувати їх компетенцію.
  3. Зробити висновок щодо місця органів місцевого самоврядування в системі державних органів.

Виконати на подвійних аркушах

Урок №43

Узагальнення. Тематичний контроль з теми «Демократичне суспільство та його цінності»

Виконати роботу з тестування за посиланням:https://naurok.com.ua/test/tematichne-ocinyuvannya-za-rozdilom-demokratichne-suspilstvo-ta-yogo-cinnosti-76963.html

Прислати скрін сторінки з прізвищем та ім’ям, та скрін екрану з результатом тесту.(Вайбер, Телеграм за номером 0661773938, або на електрону пошту  pushkinahistory@gmail.com )

Урок №44

Поняття мас-медіа(медіа). Роль інформації та медіа в сучасному світі. Мас-медіа, комунікація, аудиторія, медіатекст.

Опрацювати § 29 стор. 130 – 134 зробити та вивчити конспект.

Урок №45

Різновиди медіа (книга, преса, фото, радіо, кіно, телебачення, Інтернет, мобільний зв’язок) та їхній розвиток

Опрацювати §30 стор.134 – 135 зробити та вивчити конспект.

Урок №46

Реклама. Вплив мас-медіа на формування громадської думки та власної позиції людини.

Опрацювати §30 стор.136 – 138 зробити та вивчити конспект.

Урок №47

Свобода слова. Обмеження свободи слова. Баланс між свободою вираження поглядів та відповідальністю.

Опрацювати §31 стор.139 – 142 зробити та вивчити конспект.

Урок №48

Свобода мас-медіа – критерій демократичності суспільства.

Зробити реферат на тему: «Критерій демократичності суспільства»

З 30.03.2020 по 03.04.2020

Історія України

Група 3/4-19

Урок № 27  Наступ польських військ. Чортківська офензива. Окупація польськими військами території Західної області УНР.

Опрацювати § 13 стор. 90-92, зробити та вивчити конспект.

 https://www.youtube.com/watch?v=QGcyjQa5j-g

 https://kaniv-rda.gov.ua/news/15-35-24-26-02-2018 (записати хронологічну таблицю у зошити)

Урок № 28 Наступ об’єднаних українських армій. Наступ білогвардійських військ на Київ. Денікінський режим в Україні. Перший Зимовий похід. Повернення більшовицького режиму.

Опрацювати  §14 стор.96-100., зробити та вивчити конспект.

Зробити реферат за темою:  «Наступ  білогвардійських військ на Київ».

 

Група 7/8-18

Урок №26 Дисидентський рух: течії, форми і методи боротьби. Іван Дзюба: “Інтернаціоналізм чи русифікація”.

Опрацювати §17 стор 90-95, зробити та вивчити конспект.

2) Знайдіть у мережі інтернет і перегляньте фільм «Епоха Платона Майбороди». Як ви

гадаєте, чому твори композитора увійшли до золотої скарбниці української музики?

 https://www.youtube.com/watch?v=AiV5WrEVNcQ

 https://www.youtube.com/watch?v=A-geXF3kMNs

 Урок №27 Українська громадська група сприяння виконанню Гельсінських угод (УГГ). Самвидав. “Український вісник”.

Опрацювати §18 стор 96-100, зробити та вивчити конспект.

 https://www.youtube.com/watch?v=LKcwvBjHTMU

 https://www.youtube.com/watch?v=AiV5WrEVNcQ

 Урок №28 Відродження пам’яті про Голодомор. Українська діаспора та її внесок у відродження України.

Опрацювати § 20 стор 106 – 109  зробити та вивчити конспект.

2)Висловте своє ставлення до вшанування пам’яті жертв голоду в Україні 1932 – 1933 рр. (письмово у робочому зошиті)

 

Громадянська освіта 

 Група 7/8-18

Урок №35 Реалізація та захист громадою своїх прав і законних інтересів. Вплив громадян на вирішення проблем громади.

Опрацювати § 25 стор 115-116 зробити та вивчити конспект.

Урок №36 Роль громадянина у демократизації суспільства. Демократичний  громадянин

Опрацювати §26 стор 118-120 зробити та вивчити конспект.

 Урок №37 Культура громадянськості. Активна громадянська позиція.

Зробити реферат за темою: «Активна громадянська позиція»

 Урок №38 Шкільна громада. Взаємодія учнів, учителів, батьків, шкільної адміністрації в організації шкільного життя.

Опрацювати §27 стор 122-123 зробити та вивчити конспект.

 Урок №39 Врядування та управління школою. Шкільне самоврядування (учнівське, вчительське, батьківське).

Опрацювати §27 стор 123-125 зробити та вивчити конспект.

Схему «Принципи учнівського самоврядування» стор 124, записати у робочі зошити обов’язково.

Урок №40 Принципи та цінності учнівського самоврядування.

Опрацювати § 28 стор 126-128 зробити та вивчити конспект.

Відповісти на запитання стор 129 (письмово)

З 23.03.2020 по 27.03.2020

Історія України

Група 1/2-19

Урок № 31 Варшавська угода. Війна союзницьких українсько-польських військ проти більшовиків у 1920 р. Розгром більшовиків під Варшавою–Замостям.

Опрацювати § 15 стор. 105-107

1)зробити конспект.

2)Сформулюйте висновок про значення Варшавської угоди.

Група 3/4-19

Урок № 26 Отаманщина. Нестор Махно. Холодноярська республіка.

Зробити реферат за темою на вибір здобувачів освіти: «Отоманщина», «Нестор Махно», «Холодноярська республіка».

Група 7/8-18

Урок №21  Реформи освіти та процеси зросійщення. Антирелігійна кампанія. Відлига в мистецтві.

Опрацювати § 14 стор. 72

1)записати та вивчити основні терміни та поняття.

2)Сформулюйте висновок про можливості доступу до мистецьких здобутків різних груп суспільства

Урок №22 Практичне заняття №3. Входження Кримської області до складу УРСР: міфи та реальність.

Опрацювати § 10 стор.50-54 (зробити практичне заняття на подвійних аркушах)

Урок №23  Узагальнення за темою: «Україна в умовах десталінізації». Виконати Тестові завдання з історії України гр.7-8

Урок № 24 Економічна ситуація в УРСР. Продовольчі програми.

Опрацювати § 15 стор.77-81,

1)зробити конспект.

2)Сформулюйте висновок про причини зриву Продовольчої програми (у робочому зошиті)

Урок № 25 Ідеологічні орієнтири партійно-радянського керівництва. Конституція УРСР 1978 р. Зміни в соціальній та національній структурі населення.

Опрацювати § 15 стор.82-85

1)зробити конспект.

2)Знайдіть у мережі Інтернет і перегляньте документальні фільми «Петро Шелест

та його епоха  Пишемо історію», «Історична правда. Володимир Щербицький».

3)Складіть політичний портрет одного з представників українського партійно-

державного керівництва (на вибір).

 

Всесвітня історія

Завдання для дистанційного вивчення матеріалу з всесвітньої  історії для гр.3/4-19

Урок № 30  Англо-франко-радянські переговори в Москві. Радянсько-німецький пакт про ненапад (пакт Молотова-Ріббентропа) і таємні протоколи до нього.

Опрацювати параграф 19 стор. 188-192, відповісти на запитання № 5,6,7 (письмово у зошитах)

Урок № 31 Узагальнення. за темою:«Передумови Другої світової війни». Виконати Тестові завдання з всесвітньої історії 3-4

Група 7/8-18 Всесвітня історія

Урок № 21 Узагальнення за  темами: «Міжнародні відносини»  та «Повсякденне життя і культура». Виконати Тестові завдання з всесвітньої історії 7-8

 

Громадянська освіта  

Група 7/8-19

Урок №29 Роль політичних партій в розвитку демократії. Правовий статус політичних партій в Україні. Діяльність та вплив політичних партій на демократію.

Опрацювати § 22 стор. 105-106, записати та вивчити основні терміни та поняття.

Урок №30 Громадські організації: правовий статус, діяльність та вплив на демократію.

Опрацювати § 22 стор. 106-107, записати та вивчити основні терміни та поняття

Урок №31 Поняття громадянського суспільства. Функції громадянського суспільства.

Записати у зошити

Поняття «громадянське суспільство»

Ідея громадянського суспільства з’явилася в Новий час на противагу всевладдю держави. Концепцію громадянського суспільства розробив Г. Ф. Гегель, який визначав громадянське суспільство як зв’язок (спілкування) осіб через систему потреб і розподіл праці, правосуддя, зовнішній порядок.

Громадянське суспільство — вся сукупність міжособистісних, сімейних, громадських, культурних, релігійних відносин, які розвиваються поза рамками і без втручання держави, а також розгалужена система незалежних від держави суспільних інститутів, що реалізують повсякденні індивідуальні та колективні потреби.

Характерні ознаки громадянського суспільства:

  1. Наявність у суспільстві вільних власників засобів виробництва.
  2. Розвиненість і розгалуженість демократії.
  3. Правова захищеність громадян, рівність усіх перед законом.
  4. Високий рівень громадянської культури.

СТРУКТУРА ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА

Економічна система Політична

система

Соціальна

система

Інформаційна

Система

Духовно-культурна система
Сукупність економічних інститутів та відносин, які становлять матеріальну основу життя суспільства Сукупність інститутів та відносин, у рамках яких проходить політичне життя та здійснюється державна влада Сукупність класів, соціальних груп та відносин між ними Сукупність інформації, засобів масової інформації, підприємств, громадян, організацій, які здійснюють інформаційну діяльність Сукупність нематеріальних, духовно-культурних благ, відносин з приводу них, інститутів, через які реалізуються ці відносини

 

Громадянське суспільство
Недержавні соціально-економічні відносини та інститути
Недержавні господарчі суб’єкти
Громадські об’єднання та організації
Політичні партії та рухи
Сфера виховання та освіти
ЗМІ
Сім’я

Урок №32 Роль громадян у становленні й функціонуванні громадянського суспільства.

Написати твір есе на тему: «Роль громадян у становленні й функціонуванні громадянського суспільства» (на подвійному аркуші).

Урок №33 Громадянське суспільство та правова держава.

Опрацювати § 23 стор. 108-111, записати та вивчити основні терміни та поняття

Урок №34 Поняття громади. Роль громади в житті людини, суспільства, держави.

Опрацювати § 24 стор.113-114, записати та вивчити основні терміни та поняття

З 12.03.2020 по 20.03.2020

Завдання для дистанційного вивчення матеріалу з історії України для гр.1/2-19

Урок № 29 Наступ об’єднаних українських армій. Наступ білогвардійських військ на Київ.

Реферат за темою:  «Наступ білогвардійських військ на Київ».

Урок № 30 Денікінський режим в Україні. Перший Зимовий похід. Повернення більшовицького режиму.

Опрацювати  параграф 14 стор.96-100., зробити конспект.

Завдання для дистанційного вивчення матеріалу з історії України для гр.3/4-19

Урок № 25. Формування державної системи УСРР. Політика Воєнного комунізму. Червоний терор.

Опрацювати параграф 14 стор.94-96, зробити конспект.

Завдання для дистанційного вивчення матеріалу з історії України для гр.5/6-17

Урок № 18 Узагальнення матеріалу з теми «Україна в умовах незалежності (від 1991р. до сьогодення)».

Завдання для дистанційного вивчення матеріалу з історії України для гр.7/8-18

Урок № 20 Науково-технічна революція: внесок українців. Сергій Корольов.

Опрацювати параграф 14 стор.70-71, записати  у зошити основні напрями наукової діяльності вчених.

Завдання для дистанційного вивчення матеріалу з всесвітньої  історії для гр.7/8-18

Урок № 20  Практичне заняття №3. Модерне (індустріальне) та постмодерне (інформаційне) суспільства: тяглість та зміни.

Зробити практичну

Завдання для дистанційного вивчення матеріалу з всесвітньої  історії для гр.3/4-19

Урок № 29 Підтримка Радянським Союзом гітлерівського режиму в 1933 – на початку 1941 рр. Підготвчі заходи Сталіна до військового вторгнення в Європу.

Зробити реферат за темою: «Підтримка Радянським Союзом гітлерівського режиму в 1933 – на початку 1941 рр.»

Завдання для дистанційного вивчення матеріалу з громадянської освіти  для гр.7/8-18

Урок № 26 Виникнення і зміст демократії. Цінності демократії. Демократичні інститути.

Опрацювати параграф 20 стор 98-99., записати основні терміни та поняття.

Урок № 27 Конституція та її призначення. Законодавча, виконавча та судова влада в демократичних країнах.

Опрацювати параграф 20 стор 100 -101. Зробити реферат на тему: «Конституція та її призначення».

Урок № 28 Принципи виборчого права. Етапи виборчого процесу.

Опрацювати параграф 21 стор 102-104, зробити конспект.